Nuorodos

Vadovaujantis šiuolaikine vaiko ugdymo(si) samprata, pagrindiniai ugdymo principai, tikslai, turinys bei taikomi ugdymo metodai orientuoti į vaiko asmenybės ugdymą(si) ir sklaidą, sudaromos palankios sąlygos vaikui būti vaiku, turėti laimingą vaikystę, žaisti, eksperimentuoti, bendrauti, patirti, atrasti, aktyviai reikštis įvairiomis meninės raiškos priemonėmis, būti pripažintam.

Bendradarbiaujant su šeima siekiama užtikrinti lengvą ir harmoningą vaiko perėjimą iš šeimyninės aplinkos į ikimokyklinę įstaigą, skatinama ankstyvoji vaiko socializacija.

Įstaiga orientuota į vaiką ir jo šeimą, padeda auginti vaiką kūrėją, atskleidžiant jo unikalumą, sudarant prielaidas sėkmingam vaiko mokymuisi mokykloje.

Ugdydami vaiką, siekiame, kad jis augtų „ORUS“, „SMALSUS“, „BENDRAUJANTIS“, „SVEIKAS“, „KURIANTIS“, „SĖKMINGAI BESIUGDANTIS“. Šie ikimokyklinio ugdymosi lūkesčiai taip pat suprantami kaip atitinkantys tokias kompetencijas: socialinę, pažinimo, komunikavimo, sveikatos saugojimo ir stiprinimo, meninę, mokėjimo mokytis. Ugdant vaiko „ORUMĄ“ siekiama esminių nuostatų ir gebėjimų, pateiktų ugdymosi pasiekimų srityse – „Savivoka ir savigarba“, „Emocijų suvokimas ir raiška“, „Savireguliacija ir savikontrolė“, „Santykiai su suaugusiaisiais“ ir „Santykiai su bendraamžiais“. Ugdant vaiko „SMALSUMĄ“ siekiama esminių nuostatų ir gebėjimų, pateiktų ugdymosi pasiekimų srityse – „Aplinkos pažinimas“, „Kiekio supratimas ir skaičiavimas“, „Forma, erdvė, matavimai“. Plėtojant vaiko „BENDRAVIMĄ“ siekiama esminių nuostatų ir gebėjimų, pateiktų ugdymosi pasiekimų srityse - „Rašytinė kalba“, „Sakytinė kalba“. Ugdant „SVEIKĄ“ vaiką siekiama esminių nuostatų ir gebėjimų, pateiktų ugdymosi pasiekimų srityse – „Fizinis aktyvumas“, „Kasdieniniai gyvenimo įgūdžiai“. „KURIANTIS“ vaikas ugdosi, siekiant esminių nuostatų ir gebėjimų, pateiktų ugdymosi pasiekimų srityse – „Estetinis suvokimas“, „Meninė raiška“. „SĖKMINGAI BESIUGDANTIS“ vaikas – tai turintis esmines nuostatas ir gebėjimus, pateiktus ugdymosi pasiekimų srityse: „Mokėjimas mokytis“, „Tyrinėjimas“, „Problemų sprendimas“, „Iniciatyvumas ir atkaklumas“, „Kūrybiškumas“. Pažymėtina, kad šis lūkestis - „SĖKMINGAI BESIUGDANTIS“ vaikas – jungia esmines nuostatas ir gebėjimus, kuriuos santykinai galime pavadinti integraliaisiais, t.y. susijusiais su visais kitais ikimokyklinio ugdymo(si) lūkesčiais.